środa, 22 września 2010

United Colors


highlander sweater - bought in Zakopane
ear muffs - borrowed from my friend
shoes/faux tail - vintage
backpack - pull&bear
glasses - re-style
leggins - zara


Dziś połączenie kilku smaczków z przed lat z całkiem świeżą inspiracją motywami góralskimi, które znajdziemy między innymi w jesiennej kolekcji max mary. Sweter kupiłam u prawdziwych górali pod Giewontem, gdy spędzałam upojne zimy w Zakopanem, niedawno wygrzebałam go z dna szafy ogłaszając wielki come back. Skórzane kozaki niejedno w życiu widziały, gdyż mają prawie 25 lat(!), a moja mama biegała w nich tuż po studiach. Zostały kupione we Włoszech za czasów, gdy w Polsce porządne buty były na wagę złota, jak widać Włosi od zawsze znali się na konstrukcji obuwia, które po latach wciąż działa! Okulary igrają z wełną, a błyszczące legginsy ze strukturą skóry, zdecydowanie lubię takie zabawy:)
Stylizacja zjednoczona z fuzją stali, rdzy i naściennej twórczości. Enjoy!

ENGLISH: Today, a combination of vintage stuff with quite fresh inspiration from the max mara autumn collection. I bought highlander sweater two winters ago in Zakopane and found my mother's 25 years old leather shoes. She bought them in Italy after her graduation and how you can see, they still works! Crazy glasses playing with wool, and shiny leggins with the leather structure. Outfit united with the steel, rust and wall art. Enjoy!

24 komentarze:

Unknown pisze...

Sweter daje radę :)) Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

sweter WOW! wyglądasz tak promiennie i kolory mega

eva

Maria Evans pisze...

Cool winter outfit girl!!!

ME,

PS: Hope to see u in my blog! =)

bessnel pisze...

Widzę, że u Ciebie jak u mnie klimaty dworcowe :D
Genialny sweter, idealny!

...Iww... pisze...

Świetny sweter^^

Anonimowy pisze...

r e w e l a !!!!!! świetny klimacik na sesję no i rzecz jasna sweter <3 !!!!

Marta pisze...

Fajny, bardzo fajny sweter.

6roove pisze...

sweter genial! cały set bardzo mi się podoba,

COLOURS OF LIPSTICK pisze...

WOW wszystko wygląda idealnie!!!!! Fajnie kolory sweterka wspólpracują z tłem!!!! Strasznie ale to strasznie mi się ta sesja podoba!!! a ostatnia fota powala, czysty pofesjonalizm!!! POZDRAWIAM

Metka: Matka pisze...

fajne zdjęcia
bardzo podoba mi się twój makijaż

Closet Fashionista pisze...

Oooh I love that sweater! :D
http://aclosetfashionista.blogspot.com/

Natalia pisze...

Nie jestem wielka fanka skandynawskiego stylu, ale przyzwoicie to wyglada;) genialne okulary;)

Kathy pisze...

Sweter jest piękny, świetnie wygląda do tych legginsów, nie wpadłabym na taki kontrast, a jest boski :)

Phenomena pisze...

wyglądasz fantastycznie, bardzo klimatycznie ;)

Paulie Antiques pisze...

thanks for the comment! cool pictures! you are gorgeous!

„Fashion fades, only style remains the same.” pisze...

świetne zdjęcia i sweter :)

Paint it Black pisze...

Wow I love this how amazing are your mums trousers I love them and how you styled them with that fabulous jumper love you pictures too xoxo

robaczek pisze...

Piękne zdjęcia (szczególnie te przedostatnie wygląda mega profesjonalnie), wyglądasz świetnie!

EevvaStyle pisze...

Świetnie się prezentujesz! Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

Anna pisze...

świetny sweter!
zapraszam na http://stylekeleidoscope.blogspot.com

Ilaria Ginevra pisze...

Honey you are so stunning and beautiful and your blog so! I follow you also with bloglovin, make sure to follow mine! :D

www.IlariaGinevra.blogspot.com

Cindy Van Dyck pisze...

I love the sweater!

Natalka pisze...

Fantastyczny sweter! ostanie zdjęcie bardzo mi się podoba :)

ana1131 pisze...

genialny sweter ;)