środa, 28 marca 2012

Police!

(boyfriends cap, Pull&bear shirt, Zara jeans, Monnari necklace, silver belt from Mango, Nowhere shoes)

Szpilki Nowhere należą do rzeczy, na które długo się czeka i nie ma ochoty ściągać (w przeciwieństwie do tych, które przestają się podobać, gdy wyjmujemy je wciąż nowiutkie z szafy po kilkumiesięcznym leżakowaniu). Kupione spory czas temu i czekające cierpliwie aż zelżeją mrozy, w święto kobiet wyszły na ulice i od tej pory stanowią towar mocno eksploatowany. Tak się złożyło, że pasują absolutnie do wszystkich rzeczy, które ostatnimi czasy mam ochotę nosić.
Buty przyćmić może jedynie policyjna czapka, która przechodzi właśnie fazę mojego zauroczenia więc wybór ubrań w ostatnich dniach jest mocno determinowany okryciem głowy.
Męska (obowiązkowo za duża) dżinsowa koszula, to dla mnie już klasyka gatunku, luźne podarte spodnie kupuję regularnie od kilku lat bo są szalenie wygodne, a połączenie góry z dołem, to takie mrugnięcie okiem w stronę lat '90 i natchnienie tym świetnym zestawieniem. Jak to często bywa, kilka godzin po zdjęciach, natknęłam się na męską koszulę idealną będącą patchworkiem różnych tonacji jeansu, ale o tym następnym razem.

16 komentarzy:

Eve pisze...

boskie spodnie, uwielbiam takie ;)pasuje Ci ta czapka

Anonimowy pisze...

perfect!love it!

PW pisze...

fajne spodnie:)

Pannapierniczkowa pisze...

Świetne połączenie koszuli i spodni.

Unknown pisze...

Mam wrazenie jakbym sie przeniosla w czasie. :)

Malena pisze...

Rewelacja! Podoba mi się tu wszystko:) Absolutnie wszystko!

Anonimowy pisze...

cudowne, aż nie moge sie napatrzeć!! a w czapce wyglądasz przepięknie

Kathy pisze...

no po prostu geniusz!!!

Smile. You are in Paradise! pisze...

Świetny look! Buty, spodnie naprawdę cudownie ! :)

agg pisze...

bardzo lubię taki krój spodni, ale buty to totalnie nie moja bajka:)

agnesska fashion pisze...

Cos mi tu do konca nie gra w zestawieniu spodni i butow ale pomijajac ten fakt zamysl naprawde dobry - no i palam ogromna miloscia do tych buciszy!

Anonimowy pisze...

buty i czapka stanowią przepiękną klamrę dla całości.dawno nie widziałam tak fajnego zestawienia na polskich blogach
emilia

THE DIVINITUS pisze...

chic heels.

Kaja pisze...

genialna stylizacja. te buty widziałam już chyba wszędzie, ale u Ciebie podobają mi się po raz pierwszy

The Fashion Philosophy pisze...

So pretty! We seriously adore everything about this look!!!

ox from NYC!
davie+erica

LPFashionPhilosophy

Oderwistka pisze...

Świetny blog!!!