poniedziałek, 10 maja 2010

swallow me


Dziś rzeczy, które mają dla mnie szczególne znaczenie, po pierwsze ze względu na wątek osobisty(jaskółki), po drugie stanowią odnośnik do trendów, które jakiś czas temu mnie uwiodły. Moja miłość do jaskółek wybuchła jakieś 1,5roku temu(zaowocowała nawet tatuażem), by teraz powrócić z subtelnym odnośnikiem do miu miu w wersji vintage. Bardzo długo szukałam plecaka w klimacie a.wanga - na próżno... Wczoraj przypadkiem trafiłam na czarną, trochę przetartą, luzacką wersję, która od razu wpadła mi w oko. Jeszcze tylko kapelusz i męski zegarek, czyli to, co lubię:)

shirt - vintage(gift from Rafał)
backpack - pull&bear
hat/belt/clock - vintage
shoes - no name

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

sexi wyglądasz! plecak jest świetny

VIVIENNE pisze...

cute shirt! love it! xx

www.hauteandfierce.blogspot.com